26 Ocak 2015 Pazartesi

" I'm Here, In the Dark "

Karanlık. Pek çok insanın korktuğu şey. İnsanlar neden karanlıktan korkar biliyor musun?
Karanlığın içinde onları neyin beklediğini bilmedikleri için korkarlar. 
Peki, sen karanlığın içinde seni ne beklediğini biliyor musun? 
Ah, ne aptalca bir soru. Tabii ki bilmiyorsun. 

Karanlığın içinde seni ben bekliyorum. Yalan söylediğimi mi düşünüyorsun? 
Hayır. Yalan söylemiyorum. Beni göremezsin, duyamazsın, kokumu alamazsın. Ama beni hissedebilirsin.

Saf karanlıkta, sadece cılız bir bilgisayar ışığı ile aydınlandığın o korunmasız geceleri hatırlıyor musun? Bir şeyin seni izlediğini hissetmiş ve odanın her yanını aramıştın.  Sonra aptalca davrandığını düşünüp bilgisayarın başına dönmüştün. Evet, aptalca davranıyordun. Çünkü beni eğer bulsaydın oyunumuz daha çabuk biterdi ve sana acı çektiremezdim. 

Işık senin tek korunma kaynağın çocuk. 
Ancak, beni bir kez görürsen, seni ışık bile koruyamaz.

Ç.N:
Ve bu CP Blogun takipçilerinden biri olan Hanejima Nishi'ye ait ^_^ 


18 yorum:

  1. Eline sağlık Ecem ^^ Devam et böyle :3

    YanıtlaSil
  2. Gece gece iyi geldi gayet başarılı - Fowed

    YanıtlaSil
  3. Çok süper cp eline sağlık adamı ürkütüyo :(

    YanıtlaSil
  4. Ürkütücü ve güzel bi pasta O.o Teşekkürler Pınar Ecem ^^

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir CP. Çok teşekkürler Pınar Ecem . ^_^

    YanıtlaSil
  7. *-* çok güzeel.Çok iyi olmuş bravoo

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bende boyle bir pasta yazmıştım hatta sonu tıpatıp aynı gibi :D

    YanıtlaSil
  10. Bende boyle bir pasta yazdım aynı gibi hatta :D hangimiz once yazdı bilmiyorum ama yanlış anlama senden çalmadım gerçekten :D belkide bilinç altımız aynıdır :Dd

    YanıtlaSil
  11. ışıklar açık uyumak için bir sebep daha :D oldukça güzel olmuş, ellerine sağlık.
    -Stoner

    YanıtlaSil
  12. Hehe aranın ışığını açık bırakmak için iyi bir neden birde sizlere bir sorum olucak sizce C.P gerçek mi bence gerçek çünkü geceleri uyurken yatağımın altında bir şey var hissiyle uyanıyorum ve sesiz sesiz kıkırtılar duyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her Cp gerçek mi tartışılır ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz :D
      Bunların da ilham kaynağı vardır yani ;)

      Sil
  13. Yaa lütfen pasta bittikten sonra resim paylaşma

    YanıtlaSil
  14. Allahtan bilgisayarım yok bu hissi bilmiyorum

    YanıtlaSil

Yorum yaparken kaba veya küfürlü bir dil kullanmaktan çekinirseniz sevinirim ^^